korren

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Cornelia - 14 maj 2013 19:56

Heeeeej:* Idag har det varit en toppen dag :)Var med Fanny idag efter skolan och vi gjorde chubby bunny till våran nya kanal som vi ska göra :) Och så måla jag naglarna ljus blå eller typ turkos vart skit snyggt :) Sen var ja ju tvungen att åka hem och käka mat så då gjorde jag det :) Sen filma jag en video till min kanal :)Den kommer säkert upp på torsdag eller någe sånt ! Men nu lyssnar jag på musik : one direction <3 Och så spelar jag lite songpop free och så ! Men nu funderar jag på vad jag ska prata om imorrn på kanalen ? Oh skit kom nyss på att jag glömde min engelska mapp hos Fanny :( Det var ju inte så himla bra :( Men men Så kan det gå ! Men vi får höras imorrn ! :* Pösspöss// Cornelia :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cornelia
Syskon
14år snart
bloggar mellan himmel och jord

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Stilftelsen: Vart jag än går
 Tröjan du hatar
 Ulf lundell : Öppna landskap
 One direction
 Justin bieber
 Ted järdestad
 Andra låtar
 Inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cornelias gästbok!

Vardag

Vardag

Kläder

outfit


Ovido - Quiz & Flashcards