korren

Alla inlägg under oktober 2012

Av Cornelia - 30 oktober 2012 11:06

Tittar på våra bästa år!
Tycker att jag är ganska gammalmodig tittar på tv program som funnits i typ 20 år!:)
Dricker kaffe med mjölk och socker känner att koppen snart är slut!
Vilket den är nu :(!
Snart händer något as kul !
Men som sagt kan jag inte säga det här!
Vill att sjunde himlen ska va nu!
Hoppas det är idag!
Idag fyller min lillebror milton fyra år!
GRATTIS!!!!!<3
Bloggar mer imorgon!
Puss!

Av Cornelia - 29 oktober 2012 16:47

Har varit sjuk sen i tisdags förra veckan känner mig ganska seg har legat och glott på tv hela dagen och det är inte bra känner jag!
Längtar till mitten av veckan!
Mer kan jag inte säga!
Eller jo senare när det skett!
Idag blev det mackor i ugn med ost och skinka gott men fortfarande hungrig , tack för att ni bus ringde mig förresten ni vet vilka ni är och jag bryr mig inte längre!
Tycker det är lite omoget faktiskt!
Tycker det är lite segt också!
Gubben har fan inte gett sig av och så har han ändrat dag den fan!
Nu ska jag inte lägga ut min vrede här så
Puss!

Hej

Av Cornelia - 25 oktober 2012 11:20

Hej vad gör alla ?
Själv har man vart hemma sen i onsdags för jag har feber :/
Men Ah snart är det fredag hejdå!

Av Cornelia - 20 oktober 2012 14:23

Lördag förmiddag!
Regnigt väder och tråkigt!
Men idag blir det tacos till mat!
GOTT!!
Ska till Ica och köpa något till mamma och Mathias sen mina två syskon som fyller nästa vecka och på tisdag veckan efter!
Grattis till er Tilde och Milton!
Behöver hjälp om vad jag ska skriva om !
Puss & kram/ korren

Av Cornelia - 20 oktober 2012 13:26

Lördag och regnigt väder :/
Tittar ut genom fönstret och ser regn dropparna falla till backen.
När jag tittar upp mot den gråa himmeln undrar jag hur pappa har det där uppe?
Om du ändå kunde svara när jag pratar med dig <3
Då skulle allt vara mycket enklare :)
Dricker te snart ska jag ta på mig kläder känner att jag är lite seg idag har inga kläder på mig :-)
Sen blir det att städa rummet !
Idag blir det tacos till mat!<3;)
Ska bli så fucking gott!
Vill ha mer pengar i spar grisen så jag kan ta och köpa något fint och gott till mamma och Mathias!:)
Och till min lilla syster tilde som fyller på söndag nästa vecka!
Gratta henne gärna hon skulle bli sjuk glad om det var många kommentarer på min blogg om henne !
Sen efter det fyller min lille bror milton fyra på tisdag!
Det är 65 dagar kvar till jul , LÄNGTAR!!!
Puss & Kram/ Cornelia ( korren )

Av Cornelia - 20 oktober 2012 13:24

Lördag och regnigt väder :/
Tittar ut genom fönstret och ser regn dropparna falla till backen.
När jag tittar upp mot den gråa himmeln undrar jag hur pappa har det där uppe?
Om du ändå kunde svara när jag pratar med dig <3
Då skulle allt vara mycket enklare :)
Dricker te snart ska jag ta på mig kläder känner att jag är lite seg idag har inga kläder på mig :-)
Sen blir det att städa rummet !
Idag blir det tacos till mat!<3;)
Ska bli så fucking gott!
Vill ha mer pengar i spar grisen så jag kan ta och köpa något fint och gott till mamma och Mathias!:)
Och till min lilla syster tilde som fyller på söndag nästa vecka!
Gratta henne gärna hon skulle bli sjuk glad om det var många kommentarer på min blogg om henne !
Sen efter det fyller min lille bror milton fyra på tisdag!
Det är 65 dagar kvar till jul , LÄNGTAR!!!
Puss & Kram/ Cornelia ( korren )

Av Cornelia - 18 oktober 2012 19:21

Nu är det torsdagkväll och jag tänkte blogga för sista gången idag.!

Sitter och dricker lite te och har nyss tittat på nyheterna om dem vita tigrarna på parken Zoo hur kan dem låta Sasha (en vit tiger ) ligga i frysen i nästan 3-4 år!... </3

När min bästavän var där när hon var liten var Sasha precis ny där.

Sen några år senare blir Sasha biten av Brahma ( tiger hanen ) 2 ggr.

Och sen dör hon så hon har legat i frysen hela tiden.....</3 

Bloggar mer imörrn! 

Puss!


Av Cornelia - 18 oktober 2012 16:17

Torsdag och snart fredag sen en vecka kvar till HÖSTLOV!;)
Idag blir det korv med bröd och potatis mos!.
Gott!!:)
Gillar inte att ha utegångsförbud.:(
Men är inte ute så mycket ändå!
Idag var det inte så god mat i skolan så det vart sallad och typ tusen knäckemackor så ni kan ju gissa hur det såg ut på Bordet efteråt !
På fredag nästa vecka är det utklädnings dag jag vet redan vad jag ska klä ut mig till .:)
Gissa några gånger sen kan jag säga !
Puss!

Presentation


Cornelia
Syskon
14år snart
bloggar mellan himmel och jord

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Stilftelsen: Vart jag än går
 Tröjan du hatar
 Ulf lundell : Öppna landskap
 One direction
 Justin bieber
 Ted järdestad
 Andra låtar
 Inga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cornelias gästbok!

Vardag

Vardag

Kläder

outfit


Ovido - Quiz & Flashcards