korren

Alla inlägg under mars 2013

Av Cornelia - 5 mars 2013 20:22

Idag hade jag matteprov tror det gick ganska bra:)
Idag vart det hamburgare och pommes hemma!
Sen sprang/joggade jag runt samhället:)
Riktigt uppfriskande !
Imorgon har jag idrott i skolan :)
Och har kort dag så då ska jag lägga upp grenar och pinnar på släpkörran så pappa kan köra det till tippen ;)
Just nu tittar jag på bygglov med familjen men ska nog upp på rummet och lägga mig snart .
Hoppas ni får en bra tisdags kväll för det har jag <3
Tschüs!!// Cornelia

Av Cornelia - 2 mars 2013 11:54

Hej
Jag har inte varit så duktig med att blogga varje dag dem senaste veckorna så vad sägs som att jag har en person som bloggar åt mig på bloggen om vad den gör om dagarna och så ?
Om det är någon frivillig som vill det då såklart :)
Men då ska den blogga typ ända tills mars är slut men det kanske inte får mig på blogg humör igen :(
Så det får bli frågestund.
Inga frågor är för dumma men helst inga frågor om bråket tyckte det vart lite många sist.
Så om mig och vad jag gillar och så :)



Måndag:
Jag vaknade på morgonen klockan fem och hade skit ont i magen .
Åt frukost packade ner idrottskläder och drog till skolan:)
Såklart var det beep test på idrotten fick 3,0 Asså 30 varv fram och tillbaka.
Vart ganska nöjd men satsar mot 3,7 istället :) gick hem och tittade på " life unexpected " en skit bra serie om en tjej som har bott hos sju foster familjer och tröttnar på det och så går hon till domaren och säger att hon vill skaffa eget hem och så och så träffar hon sina riktiga föräldrar.


Så jag tycker ni ska titta på den!! ^^
Man fastnar för den.
Har tittat färdigt på den serien nu och det är lördag!
Bloggar mer ikväll om vad jag har gjort idag !
Ska nog ut och springa så vi hörs!// Cornelia

Presentation


Cornelia
Syskon
14år snart
bloggar mellan himmel och jord

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Stilftelsen: Vart jag än går
 Tröjan du hatar
 Ulf lundell : Öppna landskap
 One direction
 Justin bieber
 Ted järdestad
 Andra låtar
 Inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cornelias gästbok!

Vardag

Vardag

Kläder

outfit


Ovido - Quiz & Flashcards