korren

Alla inlägg under november 2012

Av Cornelia - 30 november 2012 18:52

Hej!

Idag har man vart i skolan!

och som man är så hoppade jag i snön och blev jättekall men kul var det!

Nu är man ute i Läppe med Kusin Madicken!

Mormor är på party på Joans med hennes jobbar kompisar :)

Jag tuggar tuggummi och bloggar och håller koll på Madicken! :)

Sen blir det att titta på tv med morföräldrar :)

Och så jag ska få Mormors och Morfars data till skolarbete :)<3

Tack för att ni ställer upp för mig , ni är bäst!<3

Jag kanske kan hjälpa er om ni skulle behöva det senare!

bloggar mer imorgon!


Puss&Kram// Cornelia<3



Av Cornelia - 29 november 2012 19:50

Har haft en jätte kul dag med Fanny och Drew idag!:)
Måste göras om!
Ni är mina äkta vänner!
Men idag har jag vart i skolan och vart med Fanny och Drew !:)
Vad gör alla?
Själv bloggar man och ska sova för jag har huvudvärk!:(
Tilde Vendela och Elise spelar monopol dem minsta sover mamma och Mathias är i köket och nördar i jula tidningar och jul saker
Och surfplattan såklart !
Men imorgon är det fredag !
Längtar tills att få träffa er mina vänner!
Puss&kram// Cornelia

Av Cornelia - 28 november 2012 20:37

Torsdag imorgon långa raster o lektioner!
Idag kom jultidningar paketen så på lördag blir det ut att lämna sakerna och få pengarna!
Vad gör alla?
Själv bloggar man och hoppas på att du en dag ska svara mitt meddelande för jag saknar verkligen dig!
När jag ser dina underbart vackra ögon och ansikte det är så underbart!
Du är en äkta vän!
Du är allt , killen!:)
Har tittat på vampire diares idag men tråkigt nog fick jag stänga av!:(
Jag tittar upp mot himmelen tänker på dig !

Puss&Kram!<3// Cornelia

Av Cornelia - 27 november 2012 18:25

Tisdag idag och jag älskar att det är onsdag imorgon!
Jag bloggar och ska lyssna på musik!
Idag på engelska fick jag göra korsord och det var jätte lätt!
Som alla andra har sagt så SNÖAR det!!!!:D hoppas det stannar tills jul den här gången!
Har städat på mitt rum för prästen kommer för vi ska ha dop på söndag!
Jag kan säga vad jag ska ha på mig :
Thights som är svarta och vit rutiga
En svart tröja som fastnar vid midjan med ett paljett hjärta på som är svart
Vita eller svart nagellack men tror deg blir vit , vita eller svarta sko örhängen !
Och lockigt hår!
Kommer bli jättefin !<3

Puss&Kram!!!:)<3

Av Cornelia - 25 november 2012 18:07

Hej
Idag har jag gått på en promenad till återvinningen och gått till bibblan med brorsan!
Blir att städa på rummet imorgon efter skolan:)
Fast det är så TRÅKIGT!
Och göra läxor också såklart!
Längtar tills det blir helg då händer det braiga saker!;)
Min lillebror säger åt mig att sätta på toan den är ju redan påsatt !
Imorgon har vi idrott i skolan vet inte riktigt vad det är vi ska göra !
Får ta och kolla det på schemat !
Men iallafall vad gör alla?
Jag saknar den tiden då vi kunde prata om allt nu kan jag inte ens titta på dig utan att få rysningar för att jag tror du kommer göra något åt mig !
Men vet du vad jag har gått vidare !:D

Ps. Hampus det där var inte om dig eller någon i din klass!:)

Puss&Kram// Cornelia

Av Cornelia - 24 november 2012 12:00

Den här helgen blir det hemma likadant som nästa helg men näst nästa kanske det blir läppe eller något jag vet inte ?:)
Vad gör alla ?
Själv bloggar jag ;)
Blir ut och cykla snart .
Puss&Kram// Cornelia

Av Cornelia - 22 november 2012 15:30

Hej!

Idag är det torsdag.

Och jag har inte bloggar så mycket för jag har inte tid

Men idag var det tyska


puss och kram!!

Av Cornelia - 20 november 2012 15:26

Är hemma från skolan !

Mamma är vid bvc 

Tilde tittar på tv!

Vendela tittar också på tv! 

Mathias jobbar 

Jag bloggar!

Sen blir det att gör aläxa när mamma kommer hem!

Puss&Kram!//Cornelia

Presentation


Cornelia
Syskon
14år snart
bloggar mellan himmel och jord

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Stilftelsen: Vart jag än går
 Tröjan du hatar
 Ulf lundell : Öppna landskap
 One direction
 Justin bieber
 Ted järdestad
 Andra låtar
 Inga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cornelias gästbok!

Vardag

Vardag

Kläder

outfit


Ovido - Quiz & Flashcards