korren

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Halloj!

Av Cornelia - 22 april 2013 18:50

Fick veta nyss att det inte är bra att skriva om djur och så menmen finns sånna på jorden som inte bryr sig!
Idag har jag tittat på the vampire diaries och gosat ner mig i sängen och tuggat tuggummi :)
Åt pasta sallad till mat och idag i skolan fick jag göra 9:ornas engelska nationella prov det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara i början.
Jag har skaffat ett nytt origin konto till simpsons : Corny990315
Och så har jag ju det andra : korren99
Ett på paddan ett annat på iphonen ;)
Menmen ,
Tror jag inte har något mer att blogga om nu så !

Puss!

Kram// Cornelia

 
 
Ingen bild

Moa

23 april 2013 20:11

Du har snott det där "halloj" från anna som har bloggen www.annanordstrom.bloggplatsen.se erkänn det?
Du har aldrig skrivit det men anna skriva det hela tiden. slute med det använd din egna fantasi istället?
annars är din blogg jätte bra :) kram<3

Cornelia

29 april 2013 16:56

Ja men jag säger ju halloj i verkligheten hela tiden och då tänkte jag att jag kunde skriva det på bloggen för då är det mer jag liksom :)
Men okej ändrar det med en gång :)

 
Ingen bild

Moa

30 april 2013 22:17

Förlåt om jag låter elak nu men du måste använda din fantasi mera
det är inte meningen att sno andras ord eller iderer eller vad fan det nu är
ändra på det och din blogg blir bättre!
bara ett tips.

Cornelia

2 maj 2013 10:42

Men jag har ju ändrat på det det står ju tjenare nu mera ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 25 maj 2013 19:58

www.korren.devote.se   Checka den men än så länge inget inlögg men header iallafall ! ...

Av Cornelia - 25 maj 2013 19:23

Tänkte att jag ska byta till devote för att jag känner att bloggplatsen börjar bli tråkig men skriver upp länken i ett annat inlägg men vi hörS! ...

Av Cornelia - 25 maj 2013 18:04

HEEEEEEEEEEEJ! Igår åkte jag ut till mormor och morfar innan vi åkte till läppe så var Adam och jag och vakde vilket var jätte kul för jag fick se Vildsvin! Dem var jätte söta! Idag så har jag fixat lite i landet och dammat med mormor sen åt v...

Av Cornelia - 17 maj 2013 18:29

Hej på er ute i världen ! Nu är det helg vilket innebär lugnt alltså ! Idag har min familj och jag grillat kch så har jag badat och spelat gta :) Skit kul ! Och så har jag spelat fotboll med syster och varit i skolan och det fick fort som det...

Av Cornelia - 16 maj 2013 20:56

Heeeeeeeeej! Idag är det torsdag och jag har tränat på engelska glosor och vi hade prov på tyska idag:) Gick jättebra! Spelade nyss GTA san andreas ( skita kul ) :D Klarade massor med uppdrag och vi fick låna Nicklas spel som inte hackar som v...

Presentation


Cornelia
Syskon
14år snart
bloggar mellan himmel och jord

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Stilftelsen: Vart jag än går
 Tröjan du hatar
 Ulf lundell : Öppna landskap
 One direction
 Justin bieber
 Ted järdestad
 Andra låtar
 Inga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cornelias gästbok!

Vardag

Vardag

Kläder

outfit


Ovido - Quiz & Flashcards