korren

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Cornelia - 11 maj 2013 12:25

Började dagen med att jag kollade på mobilen hur mycket klockan var och den var 09.15
Jag tog på mig kläder och gick ner och åt en macka med smör och ost och en kopp med te , mumma:)
Sen gick jag upp på rummet och kollade på lite videos av misslisibell bland annat hennes dokumentär : jag är ingen vanlig Lisa , jag är Lisa Jonsson :)
Den var riktigt bra och jag förstod varför hon skaffa son youtube kanal och blev då känd jag vart också ganska peppad av att se den :)
Efter det sminka jag mig och börja blogga och nu sitter jag och bloggar och ser den fina solen ute !
Har lust att gå ut nu :)
Idag blir det tacks till mat här hemma , det ska bli himla gott ;)
Innan jag går ut blir det att städa rummet och göra en video på youtube och se till att dem andra kommer ut någon gång !
Igår började marknaden och jag gick dit med min syster och Ebba :)
Riktigt kul var det att se allt och så :)
Men Ah !
Idag är vendela med Ebba och jag är hemma och bloggar :)
Men nu ropa mamma på mig så vi hörs !
Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cornelia
Syskon
14år snart
bloggar mellan himmel och jord

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Stilftelsen: Vart jag än går
 Tröjan du hatar
 Ulf lundell : Öppna landskap
 One direction
 Justin bieber
 Ted järdestad
 Andra låtar
 Inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cornelias gästbok!

Vardag

Vardag

Kläder

outfit


Ovido - Quiz & Flashcards