korren

Alla inlägg under december 2012

Av Cornelia - 31 december 2012 15:58

Idag är det nyårsafton och vi firar inte med kalkon !

Utan vi firar med köttfärsgratäng med potatis :)

Milton kom ut idag och ska sova över!

Milton och jag har gjort en deal om han går på toan så får han mitt chips annars inte!

Nu gör vi maten!

och så håller vi på med knäcken just nu skollar vi mandeln som ska ner i Knäcken senare!

Vad gör alla?

Jag gör knäck mormor gör mat!

Morfar spelar Xbox 360!

Milton tittar på mormor som gör mat!

Och jag bloggar snabbt!

Adam är ute och jagar !

Snart kommer han nog hem.

Puuusssssssssss!//Cornelia och Milton och alla andra!


Jag önskar er en bra Nyårsafton!:)

 

Av Cornelia - 30 december 2012 15:08

Hej igen!

Skrev fel igår skrev att det var fredag fast det var lördag men men!

Vad gör alla ?

Själv tittar jag på fotboll!

Everton och Chelsea

jag tror det fortfarande står 1-0

men ska titta det om det gör det eller nt?

Står fortfarande 1-0 :)

Hejjar på Everton!

Hejja Everton Hejja Everton!

Hejja Hejja!

nu står det 1-1 !


Puussssss!//Cornelia

Av Cornelia - 29 december 2012 13:37

Hej!

En lugn dag!

Äter pannkaka.

Gott!

Morfar maler hjort kött!

Mormor gör pannkaka!

Hon har nyss kommit hem från jobbet!

Adam är och jagar trots att han är förskyld!

Tycker det är dåligt !

Men han jagar för köttet och för att det är kul!

Vet inte mer vad jag ska skriva så !


Puss på er !

Kram // Cornelia

Av Cornelia - 29 december 2012 13:02

Hej sitter och bloggar lite efter att ha provat malt hjort kött!

Det gick lite segt men funkar!

Vad gör alla?

Själv ja somsagt bloggar bla bla bla!

Har tittat på tv !

Ätit frukost

Skottat uppfarten!

Nu ska jag torka tangeterna !

Puss&Kram!! // Cornelia

Av Cornelia - 27 december 2012 16:28

Hej!

Ska lägga ut lite bilder på mina julklappar nu :)

Tänkte att ni kanske ville se dem :)

Så kommer bilder nu :

Två par tighta byxor ett par svarta ett par aprikos byxor!

Sen trä bokstäver i LOVE!

Ett par mjukisbyxor!

En munktröja ( Tunn )!

Ett linne med en tiger!

En jumpsuit!

En randig T-shirt!

Tre par vanliga strumpor!

Ett par tå strumpor randiga!

En ny mobilkabel!

Nytt mobil skal!

Tre par trosor!


                               

Kom lite bilder nu :)

Men vad gör alla?

Var nyss till örebro !

vi kom hem nyss mena jag !

Det var jätte jobbigt i affärerna rena huvudvärken!

Puss&Kram!!// Cornelia!

Av Cornelia - 26 december 2012 17:48

Hej!

Tänkte blogga lite för gjorde ju inte det förut idag!

Har spelat idag och så gjorde mormor och jag en snölykta!

Morfar tittar på fotbollen!

Och jag väntar på att den ska blir klar för jag vill spela Xbox 360!!

Vet inte vad jag ska skriva mer så

Puss&Kram//Cornelia

Av Cornelia - 25 december 2012 14:52

Hej!!! :)

Har varit ute och skottat och massa mer!

Damsög och skurat golv inne!

Och nu lyssnar jag på dennna låt!:


Somsagt jag älskar den här låten den är så grym!

Och dansen då xD den är bara för grym!

Saknar mina vänner Fanny och Drew är lite tråkigt här utan dem men jag överlever! <3

Fasen vad lång tid det ska ta och ladda upp bilderna!

Puss&Kram!!// Cornelia

Av Cornelia - 24 december 2012 19:32

Julafton och har firat det hemma och nu så är jag i Läppe hos mormor och morfar ! :)

Maten var jättegod allt var bra!

Vad gör alla i denna vackra fina jul stund? :)

Själv bloggar jag och fattar inte varför människor ens bråkar om dem inte vet vem dem bråkar med!

Ni som skriver kommentarer på min blogg ni kan ge er direkt!

Här har ni bevis på min mp5 spelare!


 


Även fast jag skrev nej i kommentaren men tyckte det var lite egotrippat så gjorde det ändå!

Hatar folk som tror att dem är något men inte är något!

Men nu ska vi ha lite jul stämning här så kommer lyssna på lite jul musik!

Morfar tittar på Family Guy!

Som jag också ska göra snart!

hatar att ha lösa tänder!!

Puss&Kram!// Cornelia!


Bloggar mer imorgon eller något!  

Presentation


Cornelia
Syskon
14år snart
bloggar mellan himmel och jord

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Stilftelsen: Vart jag än går
 Tröjan du hatar
 Ulf lundell : Öppna landskap
 One direction
 Justin bieber
 Ted järdestad
 Andra låtar
 Inga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cornelias gästbok!

Vardag

Vardag

Kläder

outfit


Ovido - Quiz & Flashcards