korren

Alla inlägg under november 2012

Av Cornelia - 8 november 2012 19:11

1. Vem är din allra bästavän ? : svårt att säga ... <3 ni betyder alla lika mycket!
2.ångrar du att du lärt känna mig?: nejj fyfasen aldrig!???
3.beskriv mig med 3 ord: duärminbby!
Duärunderbar!
Duärminbästavän!
4.finns det nån du saknar?, vem?: min Pappa som dog.:(
5.bloggar på tellen så är lite svårt!:/?
6.finns det något du ångrar i ditt liv ?: ja att pappa dog , vill höra hans röst igen?
7.säg en dålig sak med mig: finns ingen dålig sak med dig!
8.tänker du byta till min klass?xd: det bror på om Emelie flyttar ?

Av Cornelia - 8 november 2012 18:55

Hej idag är det torsdag och vi hade musik lektion jag tyckte det gick jättebra lärde mig stilla natt på gitarr !:D
Kanske låter töntigt men Ah kan den låten nu och det är den första jag kan !
Idag var inte Emelie i skolan och det var piss såklart men Anna räddade mig !
Asså räddade mig så jag inte hade så tråkigt !
Kommer svara på frågorna till frågestunden nu i inlägget efter det här!
Idag åt vi ungs pannkaka jätte gott bar det men ville ha mer !xd ?
Tack för maten mamma den var jätte god!
Fick veta att alla i klassen hade tre minuter försening på musiken vilket jag inte kunde fatta för alla var där i tid!!!
Men vad gör alla?
Själv bloggar jag och lyssnar på musik för det hjälper mig att skriva!
Ni gården säga till om det är något jag ska sluta/börja skriva om för det är ju Ni som läser och ni ska ju gilla det ni läser!
Maten idag i skolan var jätte god för en gångs skull Ne bara skoja brukar vara gått ofta men inte hela tiden?:)
Puss och kram!//Cornelia

Av Cornelia - 7 november 2012 18:33

Ingen fråga är för dum!
Jo dem oseriösa!
Men fråga på har tråkigt
Svarar i inlägg !

Av Cornelia - 7 november 2012 16:01

Idag är det onsdag och det var kort dag!
Awsome dag med mina vänner<3
Det finns vissa som verkligen inte kan va tyst som jag t.ex jag berätta en sak som Emelie vart ledsen över , FÖRLÅT EMELIE!;-)
Bruden jag är här för dig!
Tummen upp för er mina vänner!
Idag som sagt var jag vid tandläkaren det gick bra men dem skulle ringa om jag hade hål men om dem inte ringer så har jag inte hål!:-D
Dem sa att jag var duktig på att borsta tänderna :-3
Roligt att höra .
Hade Markus mamma igen !
Men det gör Inge hon är snäll !

Nu slänger jag in en fråga här :
Vad är det snällaste en kompis sagt till dig?<3

Men vad gör alla?
Själv så bloggar jag och lyssnar på musik på en app som heter radio play den är as bra alla låtar finns där har lyssnat sen mamma sa att den fanns tack mamma du är bäst jag hade dött om jag inte hade lyssnat på musik!<3

MAMMA OCH PAPPA ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN!:-)
ÄLSKAR ER!!!!(L) <3
Tummen upp för er!

Puss o Kram!// Cornelia

Av Cornelia - 6 november 2012 21:43

Idag har det inte hänt så speciellt mycket hade Tyska och So och massa mer de jag fick veta var att jag har missat ett prov i So som jag får göra på fredag!:-(
Och ett prov på tyskan men det var typ om man kunde allt man lärt sig hittills Så det kan jag ju iallafall måste läsa på i So tills på fredag!!!?
Men är man sjuk så är man det!
Hade sjukt mycket läxor idag Matte Emgelska Kemi och So!
Imorgon har vi idrott kort dag också vi har trampett på idrotten imorgon som vi hade i måndags med 7a men imorgon ska vi ha med 7c.!
På morgonen imorgon ska jag till tandläkaren så missar So eller en stund av det!
O juste badade min lilla syster tuva idag !:-) ?
Men nu ska jag sova så
Puss o Kram ha det så bra!:-)?

Av Cornelia - 6 november 2012 07:44

HejHej
Snart skola
Har många lektioner
Hej då bloggar mer sen

Av Cornelia - 4 november 2012 13:00

Kommer mer bilder :

Av Cornelia - 4 november 2012 12:56

Hej !
Jag vet att det är längesen jag bloggade men nu ska jag börja blogga igen för vi har nyss flyttat till ett hus så har haft ont om tid att blogga!
Men jag kan ta kort på mitt rum det är lite stökigt men funkar så länge! :)
Tilde tittar på Emil i lunneberga !
Jag pysslar och fixar på mitt rum så att jag kan ta kort på det!
Åh så lyssnar jag på musik :
Florida-whistle..<3
Men ja blir väl att hjälpa pappa att fixa i snickarboden!
Imorrn är det skola vilket jag verkligen ser fram emot att träffa alla vänner och så!<3
Anna Nordström : fasen vad jag saknar dig bruden!<3
Måste ses nån gång ju:)
Titta vad jag hitta för bilder Anna !:)
Har inte så mycket mer att blogga om så
PUSS O KRAM ALLA SÖTA BLOGGLÄSARE!
Oh förresten
HAPPY HALLOWEEN!!!!!;)

Presentation


Cornelia
Syskon
14år snart
bloggar mellan himmel och jord

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Stilftelsen: Vart jag än går
 Tröjan du hatar
 Ulf lundell : Öppna landskap
 One direction
 Justin bieber
 Ted järdestad
 Andra låtar
 Inga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cornelias gästbok!

Vardag

Vardag

Kläder

outfit


Ovido - Quiz & Flashcards